Často kladené otázky

Mám vlastní zařízení pro připojení WiFi 2.4/5 GHz. Mohu se připojit?
Pokud to bude možné, Vaše stávající zařízení nastavíme pro šíření signálu v rámci domácnosti, ale pro samotné připojení do naší sítě je nutné využít námi dodávaná zařízení.

Chtěl bych na své přípojce provozovat více počítačů. Je to možné?
Ano, je to možné. Podmínkou je, aby byla připojena zařízení pouze v rámci jedné domácnosti. Jejich počet není omezen. Technické detaily jsou řešeny individuálně podle Vašich požadavků - kontaktujte nás.

Jak můžete poskytovat datově neomezené tarify za tak nízké ceny?
Máme k dispozici kvalitní systém řízení provozu, který zajišťuje rovné podmínky pro každého zákazníka. Tarify jsou skutečně neomezené, nikdy Vám maximální rychlost nesnížíme a nikdy nezaplatíte více. Pokud míra využití internetu u některých zákazníků opravdu výrazně vybočuje z řady, vždy nabízíme individuální řešení v podobě cenové dohody při zachování provozu dle představ uživatele.

NEJEDNÁ SE O FUP! Nedojde k žádnému snižování rychlosti v závislosti na objemu Vámi přenesených dat. Možné zpomalení je způsobené výhradně aktivitou dalších zákazníků.


Jak mohu získat veřejnou IP adresu?
Pevnou veřejnou IP adresu poskytujeme za měsíční poplatek viz ceník standardní poplatky. Zákazníkům připojeným před rokem 2010 je v současné době umožněn přechod na nynější výhodnější nabídku.

Jak je to se slevou při roční platbě?
Zvolíte-li si např. tarif s měsíčním poplatkem 396 Kč a rozhodnete se pro roční platbu, zaplatíte za rok provozu 4277,- Kč (včetně 10% slevy) včetně DPH. V případě pravidelné měsíční platby zaplatíte za rok 4752,- kč více.

Roční účtování je nutné zahájit od ledna?
Zpravidla ano. Po různých změnách s legislativou a na doporučení účetní jednotky se snažíme pokud možno dodržovat kalendářní rok.
Je bezpodmínečně nutné informovat nás o plánované změně platby, abychom včas zajistili správné nastavení systému a nové faktury byly vystaveny se slevou.


Nastavení pošty v programu MS Outlook Express
(v ostatních poštovních programech je postup nastavení e-mailové schránky obdobný)
1. otevřete MS Outlook Express
2. klikněte na Nástroje, vyberte Účty
3. klikněte na Přidat, vyberte Pošta
4. do pole Zobrazované jméno zadejte své celé jméno nebo libovolný alias
5. klikněte na Další
6. do pole Elektronická adresa zadejte svou e-mailovou adresu ve tvaru uzivatelskejmeno@hornackynet.cz (pokud jej máte u nás zřízen - pokud je Vaše schránka např. na seznamu.cz pak doména bude seznam.cz)
7. klikněte na Další
8. Typ serveru příchozí pošty zanechte nebo vyberte POP3
9. do políčka Server příchozí pošty zadejte pop3.vasedomena.cz (např. pop3.seznam.cz nebo pop3.hornackynet.cz, atd.)
10. do políčka Server odesílané pošty zadejte 10.10.10.10 (případně po dohodě s námi Váš libovolný)
11. klikněte na Další
12. do pole Název účtu zadejte své uživatelské jméno (nezadávejte tedy celou e-mailovou adresu, ale pouze část před zavináčem)
13. do pole Heslo zadejte své uživatelské heslo
14. klikněte na Další
15. klikněte na Dokončit
Co dělat, když jsem nenašel odpověď?
Dokud nebude zveřejněn přehled Vašich nejčastějších dotazů, neváhejte a ptejte se individuálně.

Pro zasílání dotazů můžete využít také našeho kontaktního formuláře.


© 2001 - 2017, KAZA.cz s.r.o., www.kaza.cz Vaše IP adresa: 35.172.194.25